bloodycupcakes

Direktlänk till inlägg 18 september 2013

Okej hej jag är inte alls övertrött.

Av Agnes - 18 september 2013 20:00

Jamen hej.

Idag är det en allmänt dålig dag. Jag vet inte ens varför. Allt är bara... ew... nej. Jag är så sjukt trött och förvirrad och jag fattar ingenting längre (som om jag gjorde det till att börja med...). Jag venne. Borde kanske börja sova lite mer än fyra timmar om natten??? Fast ne, vem orkar det. Vem orkar sova...?

Okej whatever. Har tyvärr ingen ny teckning att lägga upp just ikväll. Är i princip klar med den jag pratade om igår, men har några småsaker att fixa till som jag inte har lust eller ork att ta itu med just nu. Kommer nog kunna lägga upp lite bilder på den imorgon i alla fall. Tror jag. Vi får se.


Gav mig ut i skogen för att sitta lite på min älskade bänk idag. Fast jag stannade inte så länge, för det var kallt och jävligt och molnigt och massor av kryp överallt. Sorgligt. 

Nåja, jag lyckades i alla fall ta några bilder på mina fötter. Älskar att ta bilder på mina fötter. Vet inte ens varför??? Det bara är så? Är det konstigt? Har du problem med det? Gillar du inte mina fötter? Geez people, somliga tycker om sina fötter respektera det??? Ni skall vara tacksamma över att ni får se ett par fina skor och knästrumor plus lite skog istället för mitt skräckinjagande ansikte. Fötter är bra. Utan dem skulle vi inte kunna gå, visste ni det? Jag tycker särskilt om när mina fötter är kalla, det vill säga typ alltid. Fast det bästa är ju när man har skor på sig.

ok vad håller jag på med. 


 


I should go to bed early today, should I not...? 

Fast innan jag gör det så vill jag passa på att påminna er om att ni har fram till fredag på er att ställa frågor i min frågestund. So please do so, it means a lot to me ~ 


Tack o adjö för idag.


 
 
Blackie! :3

Blackie! :3

18 september 2013 22:52

JAG HAR OXÅ SÅNNA SKOOR!!! ♥♥♥
Nejmen xD

Vi gillar dina "skor" bilder ^^ Elr, jag gör x3

http://kissen-corre.bloggplatsen.se

Agnes

18 september 2013 23:17

They are FABULOUS ♥

Höhöh, tack. Mina skobilder känner sig uppskattade ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 11 december 2013 17:13


Jamen hejsan. Sitter för tillfället på mitt rum och försöker få lite skoljobb gjort i absolut sista sekund för mitt namn är Agnes Skjuta-Upp-Saker Jansson. Varför göra saker idag när du kan skjuta upp det tills imorgon och rulla runt på golvet som ...

Av Agnes - 10 december 2013 00:01


Nejmen hej. Så okej, do any of u guys remember that drawing of Levi that I was working on?? Levi from Shingeki no Kyojin, u know. but yeah that was a while ago u might have forgotten. In any case, jag gjorde faktiskt klart den efter mycket om och ...

Av Agnes - 8 december 2013 12:37


... HEJ.  Titta, ser ni, fattar ni, JAG LEVER. Jag är SÅ ledsen att jag inte bloggat på så väldigt länge, men det har verkligen inte hunnits med. Har haft så mycket att göra i skolan, och när jag inte suttit hemma och försökt jobba ikapp med sådant...

Av Agnes - 8 november 2013 22:41

Vem fasen säger att man måste komma på bra rubriker jämt...?? JA INTE JAG I ALLA FALL. HAH. HAH. HAHAHAH.   Okej hej. Idag är en dålig dag. En jäkligt dåligt dag som inkluderat både sådant som folk, kuratorbesök, missade bildlektioner, trasiga hö...

Av Agnes - 2 november 2013 14:41

Jamen hej. Idag är det lördag. Tror jag?? Whatever vem håller ens koll på sådant inte jag i alla fall.Så uppenbarligen skall jag iväg på någon form av tillställning med min teater senare i eftermiddag... Känner mig allt annat än taggad, men jag har m...

    


Okej, hej. Jag är en onormal unge vid namn Agnes, och här kommer jag att visa mina teckningar för omvärlden. Jag tror att jag är lagom galen, och hoppas att min blogg inspirerar er. Eller något.

    

65 besvarade frågor

    

 

    

 

    

    

Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards