bloodycupcakes

Direktlänk till inlägg 6 september 2013

Frågestuund.

Av Agnes - 6 september 2013 19:01

Nämen tjena.

Idag är det FREDAG. HALLELUJAH JAG ÖVERLEVDE ÄNNU EN VECKA. Lovely. Fkn awesome. Går ju fantastiskt bra det här med att börja skolan igen. Allvarligt, den här gången är jag inte sarkastisk. TRO MIG.


Okej whatever jag vet inte ens vad jag håller på med.

Jag är fortfarande förkyld och hes som en halvdöd utter men aja. Sånt är livet. Det här kommer bli ett sådant där flummigt osammanhängade inlägg som jag egentligen inte borde skriva, men WHATEVAH. Jag är så trött att jag inte ens orkar bry mig.


But now to da point of this inlägg. Eftersom jag inte har någonting bättre för mig för tillfället, och inte har några nya teckningar att visa, så skall vi ha........


 


Jup. Nu e det frågestund, guys. Gick rätt bra förra gången, fick flera intressant frågor faktiskt. Förhoppningsvis går det ännu bättre den här gången. Så var inte blyga nu (skall jag säga...), utan ställ alla frågor ni kan komma på och några till ändå. Även om du bara har typiska, okreativa standardfrågor att komma med. Om det går riktigt bra så har jag planerat att eventuellt ha en giveaway längre fram den här månaden. Men det är upp till er ~


För övrigt ska jag passa på att berätta att den lilla chibibilden av mig däruppe är ritad av en awesome tjej som heter Ramona, och hon är sjukt duktig på att rita. Ni borde absolut kolla in hennes sida, länken dit hittar ni i beskrivningen till kanaltrailern som hon och Cindy gjort till min och mina vänners YouTube-kanal.

 

Hur som helst, nu är det helg och det är awesome. Nu skall jag gå och fixa mig lite te och försöka börja på en ny skiss. Eller någonting. Vad vet jag.

Aja. Stay fabulous, guys ~

 
 
Mathilda

Mathilda

7 september 2013 01:29

har två frågor, hoppas det är okej :) Vem är din favoritartist? vilken är din riktiga hårfärg?

http://michue.bloggplatsen.se

Agnes

8 september 2013 19:34

Tack för frågorna o3o

 
Miyaki

Miyaki

7 september 2013 17:18

Kommer inte på några kreativa frågor, så ja.. .-.

Hur långa är du?
Tittar du på anime, isf, vilken är din favorit? c:
Vem/vilka är dina favorit youtubers?
Favorit band? c:

http://Miyakichan.bloggplatsen.se

Agnes

8 september 2013 19:35

Whatevah, alla frågor är bra ~
Tack så mycket!

 
Ingen bild

SusieQ

8 september 2013 15:11

Hej! Gillar din nya stil med lite sötare, inte så läskiga bilder. Vad har inspirerat dig till det?
Kram!

Agnes

8 september 2013 19:36

Tack för frågan :3

 
Tove

Tove

8 september 2013 15:39

HUR MYCKET GILLAR DU GLASS? OWO
Favorit låt(ar)?
När fick du upp "intresset för att börja rita"? o3o

http://tetot.bloggplatsen.se

Agnes

8 september 2013 19:36

Great questions u got there. Tack ~

 
Ingen bild

Wixxus

8 september 2013 20:04

Hm, okay~.

Varför just Bloody Cupcakes?

Bloggare du tycker om (om du äns följer någon/några)?

Och sedan en lite större fråga. Genrer, vilka genrer föredrar du när det gäller t.ex filmer, anime (om du nu äns kollar på det "ofta") och musik?

Agnes

11 september 2013 18:55

Tack för frågorna :3

 
Fanny

Fanny

8 september 2013 20:17

Lite frågor?

En teckning du är mer nöjd med?
Kan du snälla kika in på min blogg?
En teckning du är mindre nöjd med?
Favorit blogg?
Favorit mat?
Vad skulle du gjort om du vad 10 000 på lott?
Vad skulle du gjort om du hittade en rullade boll mitt på gatan?
Vad skulle du har gjort om du fick vara med på en konstutställning?

Du måste inte svara på alla frågor om du inte vill. Tycker du ritar sjukt bra!

www.fannym.bloggplatsen.se

http://Fannym.bloggplastsen.se

Agnes

8 september 2013 21:11

Tack så mycket för alla frågorna ^^

 
Stina

Stina

8 september 2013 20:54

Jag har några frågor här, några av dem är kanske inte dem seriösaste men jag är nyfiken! owo

1. Vad har du för färg på din tandborste?
2. Hur är maten på din skola? (Haha).
3. Hur skuggar man sina bilder bra?
4. Hur ofta kommer ni att lägga upp videos på eran yt-kanal?
5. Vad gör dig allra gladast här i livet?
6. Vart får du din inspiration ifrån?
7. Gillar du kakor?
8. Har du någon intolerans? (Gluten, laktos m.m.)
9. Vart köper du de flesta utav dina kläder?
10. Skulle man få kunna se hur ditt rum ser ut? c:

http://schooltips.bloggplatsen.se

Agnes

8 september 2013 21:11

Ooooh, massor av bra frågor. Tack, det ska bli kul att besvara dem :3

 
Alva

Alva

8 september 2013 21:28

Hej hej Jag bara ÄLSKAR DIN BLOGG OCH HUR DU RITAR kolla gärna in min där jag försöker rita i din stil :D

1.Vad är din favorit artist
2.Gillar du One Direction?
3.Vem gillar du i 1D OM du gillar dom
4.Vem är din favorit i nalle puh gänget
5.vars är du just nu
6.när fyller du år
7. hur lång är du
8.gillar du toffie?
9.vad har du för telefon
10. Hur många läsare brukar du ha?
11. Hur ser ditt rum ut?
12. Vilken penna andvänder du till dina bilder?

You only live once c:

http://palviisa.bloggplatsen.se

Agnes

11 september 2013 18:52

Ujujuj, that is a lot of questions. Tack så mycket :3

 
Lama-sama c:

Lama-sama c:

9 september 2013 06:54

1. Hur började du med att rita? c:
2. Gillar du anime? owo"
3. hur gammal är du? o3o"

http://Manga-animefever.bloggplatsen.se

Agnes

11 september 2013 18:53

Taack ~

 
Blackie! :3

Blackie! :3

10 september 2013 21:32

Hehe, jo. Bara för jag är konstig (precis som du x'P Nejmen) Så undrar jag om inte dina skor är obekväma..? De svarta du hade på dig på ditt senaste inlägg. Ja.. De ser obekväma och hårda ut.. är de det? owo
Inte för de inte är fina, de är 7kt snygga ^^ Men ja... Cx

http://kissen-corre.bloggplatsen.se

Agnes

11 september 2013 18:54

Höhö, det är förståligt att du tycker de ser obekväma ut... Faktum är att de var rätt obekväma i början, men nu har jag vant mig och vid det här laget är de allvarligt talat de skönaste skorna jag äger ~

 
Angelica

Angelica

11 september 2013 19:34

Ohayo!! ^^

1. Gillar du Yoshi?
2. Kan du visa mig mer av din klädstil?
3. Kram?
4. Hur kan du vara så snygg?!
5. Zombie or Ghost?

Tack för att du finns! *kram*

Angel-Chan

http://www.TheTwoMushrooms.bloggplatsen.se

Agnes

15 september 2013 19:44

aw, tack så mycket för frågorna :'3

 
Ingen bild

sarah

12 september 2013 20:03

Ett par frågor:
1. Har du en favoritblomma isf vilken?
2. Vad är 7007+177+77+7777?
3. Lama eller lamalama?
4. Har du valt språk isf vilket?
5. Är du kär i åttan killen puss puss puss?
Nä okej jag var trött efter gymnastiken och flummig du behöver inte godkänna den cx

Agnes

15 september 2013 19:45

goddammit jag visste att den där femte frågan skulle komma förr eller senare

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 11 december 2013 17:13


Jamen hejsan. Sitter för tillfället på mitt rum och försöker få lite skoljobb gjort i absolut sista sekund för mitt namn är Agnes Skjuta-Upp-Saker Jansson. Varför göra saker idag när du kan skjuta upp det tills imorgon och rulla runt på golvet som ...

Av Agnes - 10 december 2013 00:01


Nejmen hej. Så okej, do any of u guys remember that drawing of Levi that I was working on?? Levi from Shingeki no Kyojin, u know. but yeah that was a while ago u might have forgotten. In any case, jag gjorde faktiskt klart den efter mycket om och ...

Av Agnes - 8 december 2013 12:37


... HEJ.  Titta, ser ni, fattar ni, JAG LEVER. Jag är SÅ ledsen att jag inte bloggat på så väldigt länge, men det har verkligen inte hunnits med. Har haft så mycket att göra i skolan, och när jag inte suttit hemma och försökt jobba ikapp med sådant...

Av Agnes - 8 november 2013 22:41

Vem fasen säger att man måste komma på bra rubriker jämt...?? JA INTE JAG I ALLA FALL. HAH. HAH. HAHAHAH.   Okej hej. Idag är en dålig dag. En jäkligt dåligt dag som inkluderat både sådant som folk, kuratorbesök, missade bildlektioner, trasiga hö...

Av Agnes - 2 november 2013 14:41

Jamen hej. Idag är det lördag. Tror jag?? Whatever vem håller ens koll på sådant inte jag i alla fall.Så uppenbarligen skall jag iväg på någon form av tillställning med min teater senare i eftermiddag... Känner mig allt annat än taggad, men jag har m...

    


Okej, hej. Jag är en onormal unge vid namn Agnes, och här kommer jag att visa mina teckningar för omvärlden. Jag tror att jag är lagom galen, och hoppas att min blogg inspirerar er. Eller något.

    

65 besvarade frågor

    

 

    

 

    

    

Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards