bloodycupcakes

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2013

Nikko

Av Agnes - 7 oktober 2013 23:12

Hai people.
Detta är Nikko, eller Nicole, som hon egentligen heter. Men jag tycker bättre om Nikko. Hon är en mycket awesome, fabulous och lagom insane individ med tragiskt dålig och rätt elak humor och en weird besatthet för färgglada knappnålar, voodoodockor, geléhjärtan och allting som innehåller kanel. Hennes hår är ljust turkost och hon älskar de flesta sorters piercingar och randiga kläder. På fritiden tycker hon om att sticka vassa saker i ögat på random människor because why not, sitta på hustak och stalka människor och göra livet till ett helvete för sin kusin och värsta fiende HAZUKIII~

Ingen vet hur gammal hon är, men probably några tusen vilket inte är så chockerande med tanke på att hon med största säkerhet inte är riktigt mänsklig. Hon är en sadistisk liten jäkel som tycker om att reta gallfeber på folk bara för att hon kan. I love this chick.
Är inte särskilt nöjd med utförandet på själva teckningen tho. Bara med ansiktet och håret. But you know what, WHO CARES. Detta är en jättecharmig karaktär som jag gärna skulle vilja rita fler gånger, so let's just all be happy and leave it with that.

Men alltså, visst är hon lik Hazuki...? It's just sometime about that beautiful face of hers that feels so familiar... She is one of those sick fuckers that no one likes but me. Probably??? En sådan där karaktär som är menad att vara irriterande och just därför är så underbar. Typ. Whatever. Hope you like her, för det kan mycket väl hända att ni får se mer av henne.

Oh god ni förstår inte ens hur jävla trött jag är idag. I don't even know who to describe it. Det är ett äkta mirakel att jag över huvud taget tog mig till skolan idag. Vad som är än mer fantastiskt är att jag fortfarande är vid liv. Efter en lång jädra måndag full av tråkiga lektioner och annat hemskt. Hade en trevlig eftermiddag, tho. Det skall jag icke förneka.

Och här sitter jag nu och äter en clementin eller vad fasen det nu är. Whatever. Gott är det i alla fall. Fast nu har jag visst bara en klyfta kvar. Tragiskt. Nåja, jag måste ändå gå och lägga mig snart, om jag inte vill vakna upp som en zombie eller något imorgon.


Så tack och hej för mig.


 
 
Blackie! :3

Blackie! :3

8 oktober 2013 22:19

Den första reaktionen jag fick såfort jag kom in på din sida var:
"SÅÅÅÅ JÄVLA SÖT! VAD E DE FÖR SAK?! Underbar.
---
Haha, ja. Hare'

http://kissen-corre.bloggplatsen.se

Agnes

15 oktober 2013 23:15

Naw, tack c':

 
Chiru

Chiru

30 oktober 2013 11:08

Gosh jag gillar verkligen din karaktär älskar hennes personlighet

http://www.shirobara.bloggplatsen.se

Agnes

1 november 2013 15:49

Åh, tack så mycket! Är personligen riktigt nöjd med henne, tycker att hon är otroligt charmig, så det var roligt att höra ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 11 december 2013 17:13


Jamen hejsan. Sitter för tillfället på mitt rum och försöker få lite skoljobb gjort i absolut sista sekund för mitt namn är Agnes Skjuta-Upp-Saker Jansson. Varför göra saker idag när du kan skjuta upp det tills imorgon och rulla runt på golvet som ...

Av Agnes - 10 december 2013 00:01


Nejmen hej. Så okej, do any of u guys remember that drawing of Levi that I was working on?? Levi from Shingeki no Kyojin, u know. but yeah that was a while ago u might have forgotten. In any case, jag gjorde faktiskt klart den efter mycket om och ...

Av Agnes - 8 december 2013 12:37


... HEJ.  Titta, ser ni, fattar ni, JAG LEVER. Jag är SÅ ledsen att jag inte bloggat på så väldigt länge, men det har verkligen inte hunnits med. Har haft så mycket att göra i skolan, och när jag inte suttit hemma och försökt jobba ikapp med sådant...

Av Agnes - 8 november 2013 22:41

Vem fasen säger att man måste komma på bra rubriker jämt...?? JA INTE JAG I ALLA FALL. HAH. HAH. HAHAHAH.   Okej hej. Idag är en dålig dag. En jäkligt dåligt dag som inkluderat både sådant som folk, kuratorbesök, missade bildlektioner, trasiga hö...

Av Agnes - 2 november 2013 14:41

Jamen hej. Idag är det lördag. Tror jag?? Whatever vem håller ens koll på sådant inte jag i alla fall.Så uppenbarligen skall jag iväg på någon form av tillställning med min teater senare i eftermiddag... Känner mig allt annat än taggad, men jag har m...

    


Okej, hej. Jag är en onormal unge vid namn Agnes, och här kommer jag att visa mina teckningar för omvärlden. Jag tror att jag är lagom galen, och hoppas att min blogg inspirerar er. Eller något.

    

65 besvarade frågor

    

 

    

 

    

    

Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards