bloodycupcakes

Direktlänk till inlägg 1 november 2013

I AM SO SORRY.

Av Agnes - 1 november 2013 00:42

Nejmen hejsan~ 

Så, okej, jag förmodar att det är bara att gå rakt på sak. Som vi alla har märkt vid det här laget, så har oktober varit... en mycket inaktiv månad... Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera min blogg med nya teckningar och sådant, och det ber jag om ursäkt för. Men ni vet, det gäller att prioritera rätt saker, och den här månaden har jag försökt att fokusera på saker som är viktigare för mig. Det har helt enkelt inte funnits så mycket rum till att blogga, rita och liknande.

In any case, nu är jag tillbakaaa. Oktober har varit en himla trevlig månad för mig personligen, så jag hoppas att ni kan ha lite överseende och förlåta mig. Förhoppningsvis kommer november att bli en bättre månad, vad gäller bloggandet.


okej seriously jag tänkte skriva värsta långa uppdateringen men nu inser jag att jag inte har någonting att komma med?? shit jag har glömt hur man skriver. tror jag?? wtf is going on.

Kan ju också bero på att klockan är halv tre på natten och att jag är trött som fan. Kanske?? Who knows.

Allvarligt, vet ni hur trött jag är? ALLTID. ALLTID TRÖÖÖÖTT. 

... säger jag och går och lägger mig mitt i natten. yeaaahhh.


Okej nej hej, på riktigt. Jag skulle kunna skriva en roman om mikroälgar, filtfolk, mustasch-katter, hur min käre broder skall ta över världen, alla konstiga svampar min far uppenbarligen äter och min fiskmås till lillasyster, men det tänker jag inte göra. För då skulle era huvuden explodera. Och ja, detta är vad jag ägnat mig åt att disskutera den senaste tiden. Normalt folk är normalt, just deal with it.

Jag funderar på att ge min blogg en liten uppdatering snart... Designmässigt, då. Kommer förmodligen inte bli någon större skillnad på innehållet, för detta är allt jag kan skriva hahahah. Men jag är så inspirationslös, någon som har några tips??


På tal om brist på inspiration, förresten... WELL JAG HAR GANSKA MYCKET SÅDAN. Vet aldrig vad jag ska rita. Allting är bara ew nej. Har en sådan period när jag förbrukar en jäkla massa ritpapper, börjar på otroligt många olika teckningar som jag sedan inte avslutar eftersom allt går åt helvete. Och då och då uppstår ett mirakel och jag skapar någonting som jag faktiskt blir riktigt nöjd med. Har lyckats åtstadkomma två sådana alster den senaste tiden, vilka jag inte tänker lägga ut här, utan som kommer i ett separat inlägg alldeles strax. Men först vill jag passa på att nämna att, eftersom jag har en hel del ledig tid just nu, men ingen inspiration, så tar jag mer än gärna emot förfrågningar. Tänkte skriva ett lite mer detaljerat och ingående inlägg angående detta imorgon, om jag har tid och ork, så håll utkik~


... Känner verkligen att jag borde försöka sova i alla fall lite i natt, så jag antar att det är dags att avrunda. Ber återigen om ursäkt för min förskräckliga inaktivitet, men hoppas att ni stannar här och fortsätter läsa bloggen min ändå. Jag skall verkligen försöka bättra mig, I promise~


 

Okej, detta blev ett rörigt och allmänt inte bra inlägg, men whatevah. DET ÄR MITT I NATTEN HERREGUD.

Seriously, guys, I'm going to sleep. Tack och hej.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 11 december 2013 17:13


Jamen hejsan. Sitter för tillfället på mitt rum och försöker få lite skoljobb gjort i absolut sista sekund för mitt namn är Agnes Skjuta-Upp-Saker Jansson. Varför göra saker idag när du kan skjuta upp det tills imorgon och rulla runt på golvet som ...

Av Agnes - 10 december 2013 00:01


Nejmen hej. Så okej, do any of u guys remember that drawing of Levi that I was working on?? Levi from Shingeki no Kyojin, u know. but yeah that was a while ago u might have forgotten. In any case, jag gjorde faktiskt klart den efter mycket om och ...

Av Agnes - 8 december 2013 12:37


... HEJ.  Titta, ser ni, fattar ni, JAG LEVER. Jag är SÅ ledsen att jag inte bloggat på så väldigt länge, men det har verkligen inte hunnits med. Har haft så mycket att göra i skolan, och när jag inte suttit hemma och försökt jobba ikapp med sådant...

Av Agnes - 8 november 2013 22:41

Vem fasen säger att man måste komma på bra rubriker jämt...?? JA INTE JAG I ALLA FALL. HAH. HAH. HAHAHAH.   Okej hej. Idag är en dålig dag. En jäkligt dåligt dag som inkluderat både sådant som folk, kuratorbesök, missade bildlektioner, trasiga hö...

Av Agnes - 2 november 2013 14:41

Jamen hej. Idag är det lördag. Tror jag?? Whatever vem håller ens koll på sådant inte jag i alla fall.Så uppenbarligen skall jag iväg på någon form av tillställning med min teater senare i eftermiddag... Känner mig allt annat än taggad, men jag har m...

    


Okej, hej. Jag är en onormal unge vid namn Agnes, och här kommer jag att visa mina teckningar för omvärlden. Jag tror att jag är lagom galen, och hoppas att min blogg inspirerar er. Eller något.

    

65 besvarade frågor

    

 

    

 

    

    

Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards