bloodycupcakes

Direktlänk till inlägg 28 september 2013

Självporträtt.

Av Agnes - 28 september 2013 00:16

Nejmen hejsan~ 

Ursäkta min inaktivitet, åter en gång... Jag är verkligen dålig på att uppdatera, känner jag... Nåja, jag har faktiskt annat för mig också. Något av ett socialt liv har man ju i alla fall numera.

Hur som helst, idag har jag faktiskt ritat lite. Bestämde mig för att ta itu med en förfrågning som jag fått upprepade gånger sedan jag startade den här bloggen, nämligen att göra någon form av självporträtt. Såå, det har jag gjort. Eller något sådant i alla fall. Jag vet inte riktigt. Är i vilket fall som helst myycket missnöjd. Jag menar what the actual fuck har hänt med min ritstil. Goosh, allt är så äckligt gulligt och allmänt tråkigt. Det ser inte ens ut som mig, vad fasen. Det enda som jag faktiskt lyckades med skulle väl vara att håret ser nästan lika jävligt ut som mitt eget, hahah.

Och allvarligt, ursäkta de förbannade kattöronen and the awful tail. Fick bara en sådan där spontan impuls och tänkte att eftersom jag inte kunde skicka en riktig katt på posten till de som faktiskt läste svaren på min frågestund, så kunde jag rita någonting kattinspirerat istället, hah. Dessutom älskar jag ju katter.

För övrigt kan jag ju passa på att säga hur jävla mycket jag avskyr att rita händer. PÅ RIKTIGT. Jag vet att jag har sagt det förut MEN ÄNDÅ. Jag ritade minst fem olika händer på den här bilden innan jag gav upp. Så duktig är jag.


   

Okej vi låtsas att jag aldrig sade det där om självporträtt, för alltså... nej. ALLTING ÄR SÅ JÄDRANS GLATT OCH TREVLIGT ATT JAG FÅR HUVUDVÄRK. GAAAAAHHH. Vad fasen hände med den Agnes som hatade allt och alla med hela sitt hjärta, helt utan undantag??? Well, who knows. Hon åkte väl på semester. 

Nejmen, jag vet inte. Det är väl bara bra att vara glad egentligen. Är lite förvirrad just nu. Har trott att det har varit någon helt annan veckodag än det egentligen varit hela veckan. Confusing. Tror i alla fall att det är fredag idag??? Well that is great. Imorgon ska jag träffa Anton, för jag är en social jäkel numera. Ska bli trevliigt~ Fast jag kommer förmodligen bara sitta där som ett fån och inte säga ett ord som vanligt, hahah... Jag orkar inte med mig själv, känner mig som ett totalt hopplöst fall vad gäller socialt umgänge. Ah well, what do you do... Man kan ju inte vara bra på allt (fast det vore ju trevligt om man kunde vara bra på något .__.'')


Okej whatever. Jag är så sjuukt trött att om jag inte avrundar nu så kommer jag somna där jag sitter, ramla baklänges från min fula vita trästol, slå i bakhuvudet i mitt nattduksbord och dö. And that would be a bad thing. So let's not do that.

Tack o adjö för mig ~ 



 
 
Ingen bild

Klarpen

28 september 2013 13:23

Inte bra på något?! Skojar du? Varför har du den här bloggen? JO, för att du är bra på att rita bl.a Du är sjukt duktig så don't say att du inte är bra på något din lilla korv.

Agnes

28 september 2013 14:04

Aw, tack så mycket Klara ♥

 
Ingen bild

Anna

28 september 2013 14:43

Håller med ovanstående :D

 
Ingen bild

fggh

29 september 2013 12:46

varför ville du inte pulpisera min kommentar? Skrev ju bara att du var sjukt duktig och så.. :(

Agnes

4 oktober 2013 23:45

Får rätt mycket kommentarer, och jag är väldigt seg på att besvara dem, så det kan hände att jag inte hunnit se just din än. Ska kolla xc

 
Ingen bild

fgh

29 september 2013 12:51

Oj förlåt såg nu att du hade publicera det hehe förlåt ♥

Agnes

4 oktober 2013 23:47

Höhöhöh, okej cx

 
Blackie! :3

Blackie! :3

29 september 2013 23:13

Ja, det är gulligt det du ritar numera, men inte ful. Nej, det behöver inte vara fult för det är sött.

Och ditt "självporträtt", jätte gulligt! Love to that. ♥

Mm.. Men om du nu inte "gillar" din "gulligare"-stil, men kan inte rita "läskigt".. Blanda det.. En "ÄCKLIGT LÄSKIGT SÖT SAK"..?
Bara för att en tjej har stygn och är enögd, så behöver den inte vara läskig, den kan vara söt för det.

Och detta med att du blir missnöjd.. Med vad?
Jag ser inget i dina teckningar man skulle vara missnöjd med. Det gör mig så 7kt ledsen att du inte kan se det vackra i dina teckningar... De _ÄR_ fina. Tro mig.

Jag vill ju bara komma till dig och banka lite vett i skallen på dig. Dina. bilder. är. visst. fina.

Ooooch

Ett steg i taget. Men, man måste ju våga chansa. Om du skulle säga nått pinsamt (och så). Tänk på att det är DU som tycker det är mest pinsamt, den andre bryr sig inte lika mycket som DU SJÄLV. Och om de skulle "fucka upp hela situationen" så kan ni ju kanske skratta åt det?.. Eller.. Alla blir glada av ett skratt..? Eller.. :/

Jaja, Potatismos och tjenadå på dajj sålänge c'x

http://kissen-corre.bloggplatsen.se

Agnes

4 oktober 2013 23:39

Åh, tack så mycket. Dina kommentarer gör mig alltid lika glad att få läsa, verkligen! Du skriver alltid så snälla och uppmuntrande saker, och det betyder massor för mig. Så tack c':

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 11 december 2013 17:13


Jamen hejsan. Sitter för tillfället på mitt rum och försöker få lite skoljobb gjort i absolut sista sekund för mitt namn är Agnes Skjuta-Upp-Saker Jansson. Varför göra saker idag när du kan skjuta upp det tills imorgon och rulla runt på golvet som ...

Av Agnes - 10 december 2013 00:01


Nejmen hej. Så okej, do any of u guys remember that drawing of Levi that I was working on?? Levi from Shingeki no Kyojin, u know. but yeah that was a while ago u might have forgotten. In any case, jag gjorde faktiskt klart den efter mycket om och ...

Av Agnes - 8 december 2013 12:37


... HEJ.  Titta, ser ni, fattar ni, JAG LEVER. Jag är SÅ ledsen att jag inte bloggat på så väldigt länge, men det har verkligen inte hunnits med. Har haft så mycket att göra i skolan, och när jag inte suttit hemma och försökt jobba ikapp med sådant...

Av Agnes - 8 november 2013 22:41

Vem fasen säger att man måste komma på bra rubriker jämt...?? JA INTE JAG I ALLA FALL. HAH. HAH. HAHAHAH.   Okej hej. Idag är en dålig dag. En jäkligt dåligt dag som inkluderat både sådant som folk, kuratorbesök, missade bildlektioner, trasiga hö...

Av Agnes - 2 november 2013 14:41

Jamen hej. Idag är det lördag. Tror jag?? Whatever vem håller ens koll på sådant inte jag i alla fall.Så uppenbarligen skall jag iväg på någon form av tillställning med min teater senare i eftermiddag... Känner mig allt annat än taggad, men jag har m...

    


Okej, hej. Jag är en onormal unge vid namn Agnes, och här kommer jag att visa mina teckningar för omvärlden. Jag tror att jag är lagom galen, och hoppas att min blogg inspirerar er. Eller något.

    

65 besvarade frågor

    

 

    

 

    

    

Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards