bloodycupcakes

Direktlänk till inlägg 1 november 2013

Oh look, I remember how to draw.

Av Agnes - 1 november 2013 03:00

 

 

Hoppas ni känner att det var mer eller mindre värt väntan. Personligen är jag faktiskt riktigt nöjd (oj herregud, applåder och visslingar för Agnes).

Håller för tillfället på med att rita en ganska rolig grej, men jag är osäker på om jag skall göra klart den eller inte. Det är någonting helt nytt för mig, men folk har faktiskt bett mig om att rita just det, så why not. Någon som kan gissa vad jag gett mig på att rita...?


In any case, it is great to be back, hoppas att inte alla mina läsare hunnit överge mig, hahah.

God natt, folks~ 

 
 
Ingen bild

Maja

7 december 2013 20:08

Du ritar jätte fint! Vill kunna rita som dig! <3

Agnes

8 december 2013 12:57

Taack~

 
JoJo576

JoJo576

8 december 2013 13:00

Du ritar ju jättebra! Skulle du kunna visa på något inlägg eller så, nån gång?

http://jojo576.bloggplatsen.se

Agnes

8 december 2013 13:02

Tack så mycket~ Visst skulle jag kunna det :3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 11 december 2013 17:13


Jamen hejsan. Sitter för tillfället på mitt rum och försöker få lite skoljobb gjort i absolut sista sekund för mitt namn är Agnes Skjuta-Upp-Saker Jansson. Varför göra saker idag när du kan skjuta upp det tills imorgon och rulla runt på golvet som ...

Av Agnes - 10 december 2013 00:01


Nejmen hej. Så okej, do any of u guys remember that drawing of Levi that I was working on?? Levi from Shingeki no Kyojin, u know. but yeah that was a while ago u might have forgotten. In any case, jag gjorde faktiskt klart den efter mycket om och ...

Av Agnes - 8 december 2013 12:37


... HEJ.  Titta, ser ni, fattar ni, JAG LEVER. Jag är SÅ ledsen att jag inte bloggat på så väldigt länge, men det har verkligen inte hunnits med. Har haft så mycket att göra i skolan, och när jag inte suttit hemma och försökt jobba ikapp med sådant...

Av Agnes - 8 november 2013 22:41

Vem fasen säger att man måste komma på bra rubriker jämt...?? JA INTE JAG I ALLA FALL. HAH. HAH. HAHAHAH.   Okej hej. Idag är en dålig dag. En jäkligt dåligt dag som inkluderat både sådant som folk, kuratorbesök, missade bildlektioner, trasiga hö...

Av Agnes - 2 november 2013 14:41

Jamen hej. Idag är det lördag. Tror jag?? Whatever vem håller ens koll på sådant inte jag i alla fall.Så uppenbarligen skall jag iväg på någon form av tillställning med min teater senare i eftermiddag... Känner mig allt annat än taggad, men jag har m...

    


Okej, hej. Jag är en onormal unge vid namn Agnes, och här kommer jag att visa mina teckningar för omvärlden. Jag tror att jag är lagom galen, och hoppas att min blogg inspirerar er. Eller något.

    

65 besvarade frågor

    

 

    

 

    

    

Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards