bloodycupcakes

Direktlänk till inlägg 8 november 2013

Folk utanför mitt fönster...?? (+ random nonsens)

Av Agnes - 8 november 2013 22:41

Vem fasen säger att man måste komma på bra rubriker jämt...?? JA INTE JAG I ALLA FALL. HAH. HAH. HAHAHAH.


Okej hej. Idag är en dålig dag. En jäkligt dåligt dag som inkluderat både sådant som folk, kuratorbesök, missade bildlektioner, trasiga hörlurar, genomfrusna händer, förjävligt väder, mer folk, slut på gott bröd hemma, misslyckade teckningar, lite mer folk ändå, min normala idioti och mycket annat. Vill ni höra mer, kanske???

Nej. Nej, det vill ni inte.

Jag har inte ritat klart min Levi-teckning än. Please forgive me. Hinner aldrig rita längre, herregud. All min tid och energi går åt till annat. Skolan and such things. ew. Europeiska högkulturer. Antika Grekland. Hur låter det?? nej precis inte roligt alls. INTE ALLS SÄGER JAG.

In any case, teckningen kommer bli klar under helgen. JAG LOVAR. Tror jag. Kanske. Eller inte. Jag vettefan. 


Och nu, innan jag glömmer. Tänkte berätta om en ganska... skum sak jag råkade ut för härom dagen. Kvällen. Natten... WHATEVER.

SÅ OKEJ. Klockan var strax efter ett, och jag skulle snart gå och lägga mig. Men jag fastnade ett slag framför hallspegeln... yeah i tend to do that sometimes. But whatever. Let us move on... Så ja, där stor jag i hallen. Till vänster om mig har jag två stora fönster. Och det är i princip becksvart ute. Och helt plötsligt så ser jag någonting som rör sig i ögonvrån. Jag kastar en väldigt snabb blick ut genom fönstret, tydligen lite för snabb, för jag ser ingenting ovanligt. Jag skall sedan precis gå in i mitt rum, och på vägen tittar jag även lite snabbt i den andra spegeln i vår hall. You see, genom den spegeln kan man se fönstren... And guess what...? DÅ SER JAG ATT DET STÅR NÅGON DÄR. PÅ RIKTIGT. WTF.

So yeah, I turn around. And I see this random man standing outside the window. Förstår ni... vad jag säger...? DET STOD EN RANDOM MAN OCH STIRRADE IN GENOM MITT HALLFÖNSTER KLOCKAN ETT PÅ NATTEN. Alltså, vad fan. This is some creepy shit, guys. Jag är inte bekväm med att ha främlingar som stirrar på mig mitt i natten. Antingen det eller så håller jag på att bli galen på riktigt. Lite osäker på vilket som är värst??


ew. Jag är rädd för våra hallfönster nu. For real. This makes me worried. Why are there random people outside my house.... Tänk om det står någon där nu??? SHIET. I MEAN YOU NEVER KNOW. Not gonna check tho. Too scared to do that yo.


Som ni märker är jag ganske trött just nu. Lite för trött kanske. Fast när är jag inte det...? JAG VET INTE HUR DET KÄNNS ATT VARA PIGG LÄNGRE. Hemskt. Känner mig alltid redo att kollapsa på golvet vilken sekund som helst... Och ändå sitter jag här mitt i natten utan några planer på att gå och lägga mig på ett tag. Snyggt, Agnes, vilket jädra genidrag. Typical Agnes right here. All the smart things I do. Ah, well, man kan inte vara bra på allt! Måste ju säga att jag är ganska duktig på att sova (när jag väl gör det, då fan gör jag det bra.), gnälla och tjata om allt och inget, uppdatera min blogg segt, äta glass och se saker ur den mest negativa synvinkel någonsin. Some outstanding qualities right there! Who would not love a person like that! Hah. Hahah. HAHAHAH, den var rolig.

Okej whatever nu går vi och lägger oss. Imorgon kommer förmodligen da Levi. Vet att ni vill se resultatet av mitt allra första, relativt seriösa försök att rita en kille... eller inte??


Tack o hej. 


 
 
Ingen bild

*harInteKommitPåVadJagSkaKallaMigc:*

10 november 2013 19:07

Din blogg äger ccc: för att den är så mycket Agnes ccc: awsum ccc: eller hur man nu stavar det :ccc Va creepy med en man utanför fönstret på natten :ccc jag skulle dött :cccc I promise cccc: OM du hinner, försök blogga oftare ccc: då skulle din blogg bli helt faboulous ccc: Fast det är den redan ccc: Men den skulle bi ännu mer ccc: ha det asgrymt ccc: Längtar tills din teckning är färdig ccc: BYU KYU ~(*o^)~ ( vi låtsas att det betyder hejdå cc:)

Agnes

8 december 2013 13:01

Ah, tack så mycket! Jo, har haft ett vääldigt långt avbrott, men skall försöka komma igång med bloggandet igen.

 
Angelica

Angelica

12 november 2013 10:48

Måste förstöra dina illusioner, jag tycker mycket om dig och jag skulle gärna haft dig som vän (Sounding like a creepy stalker right there, great job..).
Du är basically awesome, sjukt söt och amazing.
And before this get's any creepier Im out of here!
(Thank you for excisting tho)

Angel-Chan

http://www.TheTwoMushrooms.bloggplatsen.se

Agnes

8 december 2013 13:04

asdfghjkl, taack. All of you guys are way too kind >-

 
Thea

Thea

25 november 2013 21:11

Hallå, Agnes? Är du död?

http://www.pgcsims.bloggplatsen.se

Agnes

8 december 2013 13:05

AAHH, I'M SORRY. Jag har haft världens avbrott, men skall verkligen göra mitt bästa för att återuppta bloggandet D:

 
Alexis

Alexis

8 december 2013 10:25

Fuck Agnes, saknar ju dig! :/ Where tha eff did you go?! :(

http://youngdreamer.bloggplatsen.se

Agnes

8 december 2013 13:06

omg nej, förlåt. I DIDN'T THINK ANYONE WOULD MISS ME D:

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 11 december 2013 17:13


Jamen hejsan. Sitter för tillfället på mitt rum och försöker få lite skoljobb gjort i absolut sista sekund för mitt namn är Agnes Skjuta-Upp-Saker Jansson. Varför göra saker idag när du kan skjuta upp det tills imorgon och rulla runt på golvet som ...

Av Agnes - 10 december 2013 00:01


Nejmen hej. Så okej, do any of u guys remember that drawing of Levi that I was working on?? Levi from Shingeki no Kyojin, u know. but yeah that was a while ago u might have forgotten. In any case, jag gjorde faktiskt klart den efter mycket om och ...

Av Agnes - 8 december 2013 12:37


... HEJ.  Titta, ser ni, fattar ni, JAG LEVER. Jag är SÅ ledsen att jag inte bloggat på så väldigt länge, men det har verkligen inte hunnits med. Har haft så mycket att göra i skolan, och när jag inte suttit hemma och försökt jobba ikapp med sådant...

Av Agnes - 2 november 2013 14:41

Jamen hej. Idag är det lördag. Tror jag?? Whatever vem håller ens koll på sådant inte jag i alla fall.Så uppenbarligen skall jag iväg på någon form av tillställning med min teater senare i eftermiddag... Känner mig allt annat än taggad, men jag har m...

Av Agnes - 1 november 2013 03:00

    Hoppas ni känner att det var mer eller mindre värt väntan. Personligen är jag faktiskt riktigt nöjd (oj herregud, applåder och visslingar för Agnes). Håller för tillfället på med att rita en ganska rolig grej, men jag är osäker på om jag ...

    


Okej, hej. Jag är en onormal unge vid namn Agnes, och här kommer jag att visa mina teckningar för omvärlden. Jag tror att jag är lagom galen, och hoppas att min blogg inspirerar er. Eller något.

    

65 besvarade frågor

    

 

    

 

    

    

Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards