bloodycupcakes

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2013

This stupid doodle of absolute stupidity.

Av Agnes - 12 oktober 2013 23:49

 

So... The queen of inactivity strikes again! ...With an extremley awful doodle that is.

Allt jag ville var att rita någonting seriöst och istället så bestämmer jag mig för att rita färdigt denna skit. Bra idé Agnes, really. Way to go. Det skulle varit ännu en Pastel Goth-aktig bild men nej fan, för jag fuckade upp allting med färgerna. Jag har alldeles för få ProMarkers. Eller så är jag bara usel på att använda de jag har?? Whatever.

Sitter för tillfället här på min väldigt sköna vita trästol som jag hatar lite lagomt mycket och dricker kallt te. Lovely... Jag insåg precis att jag inte druckit te på typ... flera dagar?? Veckor...?? WHATEVER. Jag har i alla fall glömt bort att dricka te. Like wtf??? Hur kunde det hända, jag trodde inte att jag kunde leva utan te?? tror jag håller på att bli galen... Mer än vanligt, alltså.

Seriously jag har verkligen inte gjort någonting vettigt idag, men you know what, I don't even care. Det är för fasen lördag, då skall man inte göra saker. Har ätit lite glass, gills det som vettigt?? Probably.


Whatever. Jag skall försöka åstadkomma minst en seriös teckning innan slutet av nästa vecka. Det är mitt mål. ...... okej jag känner på mig redan nu att det målet inte kommer uppfyllas.....


Tack o hej.

 
 
Ingen bild

Anonym

14 oktober 2013 21:10

Vad har du använt för pennor? Hur har du fått fram hudfärgen eller var det bara färgen på en av pennorna? kram

Agnes

15 oktober 2013 23:14

Jag använder mig alltid av ProMarkers när jag färglägger mina teckningar. Till hudfärgen har jag använt två nyanser, "Vanilla" och "Blush".

 
Halima

Halima

17 oktober 2013 17:02

Hej, Älskar din blogg och headern. Gillar även dina teckningar. Besök gärna min blogg som heter halimass.bloggplatsen.se, skriv gärna en kommentar eller fråga. Så hörs vi!

http://halimass.bloggplatsen.se

Agnes

1 november 2013 15:59

Ah, tack så mycket, det gör mig väldigt glad att höra~
Och visst kan jag kika in på din blogg :3

 
Blackie! :3

Blackie! :3

18 oktober 2013 23:24

Hej, igen.. För typ tusonde ggn eller nått ^^

Men ah, fin bild o kul att du har färglagt, de var ett tag sen c;
Men tänkte bara fråga.. Brukar man inte ha en tröja under, eller iaf typ bh, så bh bandet syns? Inte för att de behöver vara så, men undrar bara c;

Keep up the good job.

~Hugs and butterfly kisses~

http://kissen-corre.bloggplatsen.se

Agnes

1 november 2013 15:58

Heej, och tack så mycket~
Jo, det är väl det vanligaste, funderade på någonting sådant, men jag glömde bort det xc
Kände nästan att det passade bättre utan på just den här bilden ^^

 
Hello

Hello

22 oktober 2013 20:22

WTF? VÄRLDENS FINASTE BILD (LOVAR)
DU FICK MIG NYSS MINA BILDER LIKNA..NÅGOT EN 1 MÅNADERS GAMMAL KILLE SKULLE RITA.. OCH JAG ÄR TJEJ! D:<
Menar inte att killar kan rita dåligt.. Hehe

http://PeanutButterii.Bloggplatsen.se

Agnes

1 november 2013 15:56

Åh, tack så väldigt mycket. Jag tror inte alls att dina bilder är dåliga, förmodligen är du mycket bättre än du tror! ^^

 
Ingen bild

alexis

25 oktober 2013 08:13

Snälla lägg upp en ny teckning snart! I miss your drawingz! :3

Agnes

1 november 2013 15:50

Ååh, det skall jag! Förlåt för att jag varit så otroligt inaktiv. Ska försöka bättra mig i framtiden xc

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 11 december 2013 17:13


Jamen hejsan. Sitter för tillfället på mitt rum och försöker få lite skoljobb gjort i absolut sista sekund för mitt namn är Agnes Skjuta-Upp-Saker Jansson. Varför göra saker idag när du kan skjuta upp det tills imorgon och rulla runt på golvet som ...

Av Agnes - 10 december 2013 00:01


Nejmen hej. Så okej, do any of u guys remember that drawing of Levi that I was working on?? Levi from Shingeki no Kyojin, u know. but yeah that was a while ago u might have forgotten. In any case, jag gjorde faktiskt klart den efter mycket om och ...

Av Agnes - 8 december 2013 12:37


... HEJ.  Titta, ser ni, fattar ni, JAG LEVER. Jag är SÅ ledsen att jag inte bloggat på så väldigt länge, men det har verkligen inte hunnits med. Har haft så mycket att göra i skolan, och när jag inte suttit hemma och försökt jobba ikapp med sådant...

Av Agnes - 8 november 2013 22:41

Vem fasen säger att man måste komma på bra rubriker jämt...?? JA INTE JAG I ALLA FALL. HAH. HAH. HAHAHAH.   Okej hej. Idag är en dålig dag. En jäkligt dåligt dag som inkluderat både sådant som folk, kuratorbesök, missade bildlektioner, trasiga hö...

Av Agnes - 2 november 2013 14:41

Jamen hej. Idag är det lördag. Tror jag?? Whatever vem håller ens koll på sådant inte jag i alla fall.Så uppenbarligen skall jag iväg på någon form av tillställning med min teater senare i eftermiddag... Känner mig allt annat än taggad, men jag har m...

    


Okej, hej. Jag är en onormal unge vid namn Agnes, och här kommer jag att visa mina teckningar för omvärlden. Jag tror att jag är lagom galen, och hoppas att min blogg inspirerar er. Eller något.

    

65 besvarade frågor

    

 

    

 

    

    

Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards