bloodycupcakes

Direktlänk till inlägg 19 september 2013

I might be dead but I am still pretty.

Av Agnes - 19 september 2013 22:28

   

Nejmen hejsan kära vänner och annat folk.

Här har ni teckningen som jag pratade om igår... eller när fasen det nu var. Förrgår kanske? Jag venne.

Okej whatever. Är relativt nöjd med en hel del saker, faktiskt! Jag menar, hon har faktiskt två händer och ögon. Bara det är ju rent otroligt. Sorgligt bara att bilderna dödar all min (kanske inte så) väldigt ambitiösa och tidskrävande skuggning. Ok nej detta är århundradets slarvigaste skuggning men vad fasen. Det får ni leva med.


Idag känner jag mig bara otroligt trött och förvirrad och jag har frusit hela dagen och haft en förjävlig huvudvärk plus jätteont i magen. Tanken på att det håller på att bli höst ger mig paniik. Men tro inte att jag inte gillar hösten för det. Jag älskar faktiskt hösten. Det är bara det att jag inte vill att det ska bli kaallt. Vad gör man, när man inte kan gå i knästrumpor och tyllkjol längre? Vad gör man, när en pandahoodie inte är nog för att förhindra att man fryser till döds?! Det är så otroligt svårt att ta sig upp ur sängen på mornarna när det är kallt och mörkt ute... 


Aja. Idag var en sådan där lite mindre bra dag men det är inte mycket att göra åt. Skall nog gå och klappa lite på min underbara, elaka lilla jäkel till katt och fixa mig en kopp te. Te och katter löser allt. Tror jag??? Så är det för mig i alla fall. 

Okej whatever god natt och adjö på er. Imorgon ska jag försöka svara på frågestunden. Kanske. Får se om jag orkar. Anyways, I'm off ~ 

 
 
Ingen bild

Anna

20 september 2013 16:17

Omg, älskar den! :D

Agnes

25 september 2013 18:00

amg tack

 
mirre

mirre

21 september 2013 20:37

du är grym på att rita. jag menar seriöst, det är sjukt bra!

http://fotonbykamera.bloggplatsen.se

Agnes

25 september 2013 18:00

Åh, tack så mycket c:

 
Ingen bild

smygfisen

22 september 2013 15:55

Wow, du äger.

Agnes

25 september 2013 18:00

Tack du :'3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 11 december 2013 17:13


Jamen hejsan. Sitter för tillfället på mitt rum och försöker få lite skoljobb gjort i absolut sista sekund för mitt namn är Agnes Skjuta-Upp-Saker Jansson. Varför göra saker idag när du kan skjuta upp det tills imorgon och rulla runt på golvet som ...

Av Agnes - 10 december 2013 00:01


Nejmen hej. Så okej, do any of u guys remember that drawing of Levi that I was working on?? Levi from Shingeki no Kyojin, u know. but yeah that was a while ago u might have forgotten. In any case, jag gjorde faktiskt klart den efter mycket om och ...

Av Agnes - 8 december 2013 12:37


... HEJ.  Titta, ser ni, fattar ni, JAG LEVER. Jag är SÅ ledsen att jag inte bloggat på så väldigt länge, men det har verkligen inte hunnits med. Har haft så mycket att göra i skolan, och när jag inte suttit hemma och försökt jobba ikapp med sådant...

Av Agnes - 8 november 2013 22:41

Vem fasen säger att man måste komma på bra rubriker jämt...?? JA INTE JAG I ALLA FALL. HAH. HAH. HAHAHAH.   Okej hej. Idag är en dålig dag. En jäkligt dåligt dag som inkluderat både sådant som folk, kuratorbesök, missade bildlektioner, trasiga hö...

Av Agnes - 2 november 2013 14:41

Jamen hej. Idag är det lördag. Tror jag?? Whatever vem håller ens koll på sådant inte jag i alla fall.Så uppenbarligen skall jag iväg på någon form av tillställning med min teater senare i eftermiddag... Känner mig allt annat än taggad, men jag har m...

    


Okej, hej. Jag är en onormal unge vid namn Agnes, och här kommer jag att visa mina teckningar för omvärlden. Jag tror att jag är lagom galen, och hoppas att min blogg inspirerar er. Eller något.

    

65 besvarade frågor

    

 

    

 

    

    

Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards