bloodycupcakes

Direktlänk till inlägg 15 september 2013

HEMMA ~

Av Agnes - 15 september 2013 22:58

Jamen hej du.

Gissa vad??? JAG ÖVERLEVDE HELGEN OCH HAR NU ÅTERVÄNT HEM TILL KRISTINEHAMN. Underbart. Jag lämnar aldrig mitt rum igen, I swear to god. NEVER AGAIN.

För er som inte redan visste, så har jag varit i Kungsbacka hela helgen av den orsaken att min lilla kusin Leon skulle döpas. Och jag överlevde?! omg. 

Faktum var att det var rätt trevligt på sätt och vis. Det enda negativa med det hela var väl att jag var tvungen att träffa en massa folk och att jag inte fick sitta hemma på mitt rum. Jag älskar mitt rum (som om det skulle vara en nyhet...) Dessutom glömde jag mina vanliga skor hemma. Jag kände nämligen inte för att ha dem på mig under hela den långa bilresan och tog istället på mig ett par vanliga svarta tygskor... Det var en dum idé. Men som tur var så fick jag låna ett par tre storlekar för små klackskor av min monster. Mycket snällt av henne, jag hade inte velat gå på dop i ett par gamla smutsiga tygskor. Men UGH, det gör vi inte om skall jag säga er! Inte ett av mina allra bästa upptåg. Nåja, sånt är livet. Och nu är jag hemma igen så det finns ingenting att gnälla över.


Sorry att jag inte har någon ny teckning att visa ikväll, men jag har inte riktigt haft ork till att rita just idag... men gråt inte folks det här är inte jordens undergång. i promise u.


Jag tänkte återigen tacka er för alla frågor ni gett mig i min frågestund! Det har gått över förväntan bra. Och om ni inte har hunnit fråga mig något än och vill göra det så är det ingen panik, det finns fortfarande tid och ju fler frågor jag får desto bättre. Hade ursprungligen tänkt svara på allting i en video, men neee. För det första är jag mycket sämre på att prata än att skriva, min röst är så allmänt hemsk och jag vill inte få era öron att blöda med den, och jag har inte ens någon ordentligen kamera. God, I am the worst. Så nu får ni nöja er med att läsa mina svar. Ska försöka få det avklarat innan slutet på nästa vecka.


ok whatever nu har jag tjatat länge nog. time 2 sleep (okej vem försöker jag lura egentligen???).

God natt och adjö folks.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 11 december 2013 17:13


Jamen hejsan. Sitter för tillfället på mitt rum och försöker få lite skoljobb gjort i absolut sista sekund för mitt namn är Agnes Skjuta-Upp-Saker Jansson. Varför göra saker idag när du kan skjuta upp det tills imorgon och rulla runt på golvet som ...

Av Agnes - 10 december 2013 00:01


Nejmen hej. Så okej, do any of u guys remember that drawing of Levi that I was working on?? Levi from Shingeki no Kyojin, u know. but yeah that was a while ago u might have forgotten. In any case, jag gjorde faktiskt klart den efter mycket om och ...

Av Agnes - 8 december 2013 12:37


... HEJ.  Titta, ser ni, fattar ni, JAG LEVER. Jag är SÅ ledsen att jag inte bloggat på så väldigt länge, men det har verkligen inte hunnits med. Har haft så mycket att göra i skolan, och när jag inte suttit hemma och försökt jobba ikapp med sådant...

Av Agnes - 8 november 2013 22:41

Vem fasen säger att man måste komma på bra rubriker jämt...?? JA INTE JAG I ALLA FALL. HAH. HAH. HAHAHAH.   Okej hej. Idag är en dålig dag. En jäkligt dåligt dag som inkluderat både sådant som folk, kuratorbesök, missade bildlektioner, trasiga hö...

Av Agnes - 2 november 2013 14:41

Jamen hej. Idag är det lördag. Tror jag?? Whatever vem håller ens koll på sådant inte jag i alla fall.Så uppenbarligen skall jag iväg på någon form av tillställning med min teater senare i eftermiddag... Känner mig allt annat än taggad, men jag har m...

    


Okej, hej. Jag är en onormal unge vid namn Agnes, och här kommer jag att visa mina teckningar för omvärlden. Jag tror att jag är lagom galen, och hoppas att min blogg inspirerar er. Eller något.

    

65 besvarade frågor

    

 

    

 

    

    

Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards