bloodycupcakes

Direktlänk till inlägg 2 september 2013

Sjuuuk.

Av Agnes - 2 september 2013 22:28

Nejmen hej.
Gissa vem som åkt på en riktig jäkla förkylning? JAG. Lovely, lovely. Det har bara gått en dag, och jag längtar verkligen tillbaka till skolan. Och det, mina vänner, det är illa.
Hur som helst, jag tänker inte skriva upp alla ställen jag har ont på eller vilka åkommor jag lider av, för då skulle ni somna. Så här får ni en av de allra slarvigaste teckningar jag åstadkommit på länge istället. Den är inte ens klar men whatever. Jag är faktiskt sjuk, så ni får ju försöka ha lite överseende.

Idag har jag suttit hemma och haft lite lagom mycket panik och ångest över hur osocial jag är. Jag har alltid velat vara en sådan person som är lätt att prata med och tycka om, som folk vill bli vän och umgås med. BUT I AM NOT. Det finns massor med awesome människor som jag skulle vilja lära känna, men jag är aaalldeles för blyg...
Nåja, man kan ju inte vara bra på allt. Jag säger hela tiden att jag ska bli bättre på att prata med folk och vara social, men mitt dåliga självförtroende gör det svårt. Så vi får väl se hur det går med den saken. Nu tänker jag i alls fall bara fokusera på att bli frisk från denna jobbiga förkylning.

 
 
Ingen bild

Wixxus

3 september 2013 15:32

Slarvig? Pfft, ser väldigt bra ut, faktiskt. Även om det syns lite att den inte är klar (om man jämför med dina andra teckningar), är den ändå välgjord. c:

Agnes

8 september 2013 19:32

Åh, tack så mycket :3

 
Alexis A-M

Alexis A-M

5 september 2013 15:36

Såg att du skrev att rösten saknas. Maybe it'll be better, när jag berättar att jag besöker varje dag? Om inte, så krya på dig. Keep smiling, and beeing awesome! <3

http://youngdreamer.bloggplatsen.se

Agnes

8 september 2013 19:34

Åh tack så mycket! Det betyder massor att folk uppskattar det jag gör så mycket :')

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 11 december 2013 17:13


Jamen hejsan. Sitter för tillfället på mitt rum och försöker få lite skoljobb gjort i absolut sista sekund för mitt namn är Agnes Skjuta-Upp-Saker Jansson. Varför göra saker idag när du kan skjuta upp det tills imorgon och rulla runt på golvet som ...

Av Agnes - 10 december 2013 00:01


Nejmen hej. Så okej, do any of u guys remember that drawing of Levi that I was working on?? Levi from Shingeki no Kyojin, u know. but yeah that was a while ago u might have forgotten. In any case, jag gjorde faktiskt klart den efter mycket om och ...

Av Agnes - 8 december 2013 12:37


... HEJ.  Titta, ser ni, fattar ni, JAG LEVER. Jag är SÅ ledsen att jag inte bloggat på så väldigt länge, men det har verkligen inte hunnits med. Har haft så mycket att göra i skolan, och när jag inte suttit hemma och försökt jobba ikapp med sådant...

Av Agnes - 8 november 2013 22:41

Vem fasen säger att man måste komma på bra rubriker jämt...?? JA INTE JAG I ALLA FALL. HAH. HAH. HAHAHAH.   Okej hej. Idag är en dålig dag. En jäkligt dåligt dag som inkluderat både sådant som folk, kuratorbesök, missade bildlektioner, trasiga hö...

Av Agnes - 2 november 2013 14:41

Jamen hej. Idag är det lördag. Tror jag?? Whatever vem håller ens koll på sådant inte jag i alla fall.Så uppenbarligen skall jag iväg på någon form av tillställning med min teater senare i eftermiddag... Känner mig allt annat än taggad, men jag har m...

    


Okej, hej. Jag är en onormal unge vid namn Agnes, och här kommer jag att visa mina teckningar för omvärlden. Jag tror att jag är lagom galen, och hoppas att min blogg inspirerar er. Eller något.

    

65 besvarade frågor

    

 

    

 

    

    

Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards