bloodycupcakes

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2013

Meltin' away

Av Agnes - 26 augusti 2013 20:17

Okej, hej, jag höll egentligen på med en teckning av Celestia från Dangan Ronpa men jag tröttnade och ritade det här istället.

Är inte särskilt nöjd, faktiskt. Något känns inte riktigt rätt... Kan bero på att det bara är en sådan dag idag, though.
Jag har nog Sveriges värsta självförtroende. Särskilt dagar som denna. MEEEN, you know what, jag tänker inte dra ner er med mitt dåliga humör mer än så. Hoppas i alla fall att ni är bättre på att uppskatta er själva för de fantastiska människor ni är än mig. Någon som har något tips för att stärka sitt självförtroende byt the way? I NEED THEM, GUYS.

Vill för övrigt säga att jag igår nådde 1000 besökare den här månaden! Tack så mycket för det :3


Holy shit, jag tror jag just skrev ett helt inlägg utan att skriva "Hur som helst" en enda gång. Wow. Jag är i chocktillstånd.

 
 
Ingen bild

Wixxus

26 augusti 2013 20:48

"Creepy girls, you're just my style" Är det en referens till You're So Creepy av Ghost Town? :D

Eller är det något som sägs now and then? Iallafall, grym teckning in my opinion. c:

Agnes

26 augusti 2013 21:34

It is indeed ~
Älskar när folk förstår mina referenser, även om det inte händer alltför ofta :3

 
Wixxus

Wixxus

26 augusti 2013 21:26

Skulle vilja lägga till att om du delvis mår dåligt för hur du tycker du ser ut, undvik att titta på dig själv för länge i speglar. Kan definitivt säga att det hjälper mig - lite.

Du ser bra ut, ville bara tillägga det, slår vad om att många har sagt det innan mig, för att det är sant. ^-^

http://facebook.com/wixxus

Agnes

27 augusti 2013 22:32

Tack så mycket! :')

 
Ingen bild

mupp

26 augusti 2013 21:43

visste inte att du också gillar ghost town c':

Agnes

27 augusti 2013 22:33

Det gör jag absolut :'D

 
Ingen bild

Mathilda

26 augusti 2013 22:58

Tracka inte ner på dig själv! det finns ju saker du är bra på! T.ex så är du grrym på att rita! Gillar också ditt blåa och svarta hår som du haft och har! du är fin och cool!

Agnes

27 augusti 2013 22:34

Tack så mycket, jag blir alldeles rörd ju :'3

 
Julia

Julia

27 augusti 2013 20:28

AHH, skitgrym! Vill gärna se en Celestia av dig, älskar henne o((*^▽^*))o

http://blizzardesque.blogg.se

Agnes

27 augusti 2013 22:30

Taack!
Klart du älskar Celestia, alla älskar Celestia. Vi får väl se om jag orkar göra klart den :3

 
Angelique

Angelique

27 augusti 2013 22:23

Jag har skrivit en liten rad om dig på min blogg :3
Har blivit so inspired av daj ^^

http://kawaiiandnormal.bloggplatsen.se

Agnes

28 augusti 2013 21:49

Åh, vad roligt att höra :'3

 
Ingen bild

Isabel

27 augusti 2013 22:37

Supernice!!!
Jag har börjat planera för min nästa tatuering (får jag ihop pengar blir det nästa år), skulle du vara intresserad av att ev rita ihop något "på beställning", gillar verkligen din stil!

Agnes

28 augusti 2013 21:53

Åhh, absolut skulle jag kunna göra det! Det vore en ära! Jag kan förstås inte garantera att jag kommer kunna skapa något mästerverk, och det beror kanske lite på vad du vill att jag ska rita, men jag ska absolut försöka göra mitt bästa.

 
Ingen bild

Thea

28 augusti 2013 19:00

Vad fint,önskar jag kunde rita så :c

Agnes

28 augusti 2013 21:50

Tack så mycket c:

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 11 december 2013 17:13


Jamen hejsan. Sitter för tillfället på mitt rum och försöker få lite skoljobb gjort i absolut sista sekund för mitt namn är Agnes Skjuta-Upp-Saker Jansson. Varför göra saker idag när du kan skjuta upp det tills imorgon och rulla runt på golvet som ...

Av Agnes - 10 december 2013 00:01


Nejmen hej. Så okej, do any of u guys remember that drawing of Levi that I was working on?? Levi from Shingeki no Kyojin, u know. but yeah that was a while ago u might have forgotten. In any case, jag gjorde faktiskt klart den efter mycket om och ...

Av Agnes - 8 december 2013 12:37


... HEJ.  Titta, ser ni, fattar ni, JAG LEVER. Jag är SÅ ledsen att jag inte bloggat på så väldigt länge, men det har verkligen inte hunnits med. Har haft så mycket att göra i skolan, och när jag inte suttit hemma och försökt jobba ikapp med sådant...

Av Agnes - 8 november 2013 22:41

Vem fasen säger att man måste komma på bra rubriker jämt...?? JA INTE JAG I ALLA FALL. HAH. HAH. HAHAHAH.   Okej hej. Idag är en dålig dag. En jäkligt dåligt dag som inkluderat både sådant som folk, kuratorbesök, missade bildlektioner, trasiga hö...

Av Agnes - 2 november 2013 14:41

Jamen hej. Idag är det lördag. Tror jag?? Whatever vem håller ens koll på sådant inte jag i alla fall.Så uppenbarligen skall jag iväg på någon form av tillställning med min teater senare i eftermiddag... Känner mig allt annat än taggad, men jag har m...

    


Okej, hej. Jag är en onormal unge vid namn Agnes, och här kommer jag att visa mina teckningar för omvärlden. Jag tror att jag är lagom galen, och hoppas att min blogg inspirerar er. Eller något.

    

65 besvarade frågor

    

 

    

 

    

    

Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards