bloodycupcakes

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2013

Back to school...

Av Agnes - 19 augusti 2013 00:00

Vet ni vem som är jättetaggad över att början 7:an imorgon?! Vet ni vem som verkligen ser fram emot ännu ett fantastiskt läsår i skolan, fullt av nya intressanta saker att lära sig?!


Ja inte fan är det jag i alla fall.


For real, jag tror aldrig att jag varit såhär otaggad och negativ inför att början skolan igen. Jag menar, inte nog med att jag behöver plåga mig igenom timme efter timme av totalt ointressanta, sömnframkallande lektioner. Jag skulle hellre sitta och stirra på färg som torkar. Men jag måste också TRÄFFA FOLK. FEM AV SJU DAGAR I VECKAN.

Usch. USCH USCH USCH.


Back to school? Snarare like BACK TO HELL.

Hur känner ni inför att börja skolan? När börjar ni, eller har ni redan börjat? Vilken klass? TELL ME.


Nu skall jag sova. God natt och adjö.

 
 
Sofie Malik

Sofie Malik

19 augusti 2013 07:14

Jag känner precis likadant! :) Sommarlovet har gått så himla snabbt! :/ Jag börjar på tisdag :3 7:an i ny skola ny klass och allt är nytt, längtar inte alls!!! D: :)

http://lillalolligamig.bloggplatsen.se

Agnes

19 augusti 2013 22:48

Eller hur, vart tog lovet vägen?! Tanken på att vi redan går mot vinter och mörkare tider är rent ut sagt deprimerande.
Första dagen var bättre än förväntat för min del, men jag känner mig fortfarande inte överdrivet entusiastisk...

 
Tove

Tove

19 augusti 2013 15:20

Vad skönt att det inte bara är jag som känner så. ;-; började klass 6 idag och man får hur mycket huvudvärk som helst. ;;-;; vi hade inte ens 'riktiga' lektioner. o.e
En "vän" som jag har nästan förföljer mig ibland hon är jobbig och jag vet hur mycket skit hon har sagt om mig bakom min rygg. ;-; egentligen bryr jag mig inte så mycket men säga en massa skit och sen komma fram och tro att man är väldigt bra vänner. e.e

Hoppas du har det bra i din skola iaf c:

http://tetot.bloggplatsen.se

Agnes

19 augusti 2013 22:46

Ugh, låter inte alltför trevligt :s

Jodå, det var faktsikt bättre än förväntat :3

 
MB

MB

19 augusti 2013 18:18

Du målar superfint! ^^

http://bravebrink.bloggplatsen.se

Agnes

19 augusti 2013 22:42

Åh, tack så mycket :3

 
Amaya

Amaya

20 augusti 2013 15:30

Jag förstår känslan. Varje år har jag fått ångest för att börja skolan. Men i år har jag faktiskt längtat till skolan. Jag börjar också sjuan i en helt ny skola. Jag känner bara en person där. Jag vet inte riktigt varför jag längtar men jag vill bara ha en nystart och få lära känna nya människor. Så... ja, jag vet inte. Men jag vet i alla fall hur det känns. ;w;

http://amayaswonderland.bloggplatsen.se

 
iluvu

iluvu

20 augusti 2013 18:38

Jag började igår och jag började i klass 7B

http://ghosttown.bloggplatsen.se

 
Zindyy

Zindyy

20 augusti 2013 20:43

Har börjat känns bajs har fått gör många böcker :O
Jag har börjat i 8:an :/ men älskar hur du målar :)
Önskar jag är lika begåvad ;D

http://zindyystar.bloggplatsen.se

 
Samira

Samira

21 augusti 2013 20:52

Jag började 7:an i måndags och har redan tröttnat. But You Have To Deal With It även om man inte gillar skolan så värst mycket.. :3
Btw fin blogg :)

http://www.dreamschool.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 11 december 2013 17:13


Jamen hejsan. Sitter för tillfället på mitt rum och försöker få lite skoljobb gjort i absolut sista sekund för mitt namn är Agnes Skjuta-Upp-Saker Jansson. Varför göra saker idag när du kan skjuta upp det tills imorgon och rulla runt på golvet som ...

Av Agnes - 10 december 2013 00:01


Nejmen hej. Så okej, do any of u guys remember that drawing of Levi that I was working on?? Levi from Shingeki no Kyojin, u know. but yeah that was a while ago u might have forgotten. In any case, jag gjorde faktiskt klart den efter mycket om och ...

Av Agnes - 8 december 2013 12:37


... HEJ.  Titta, ser ni, fattar ni, JAG LEVER. Jag är SÅ ledsen att jag inte bloggat på så väldigt länge, men det har verkligen inte hunnits med. Har haft så mycket att göra i skolan, och när jag inte suttit hemma och försökt jobba ikapp med sådant...

Av Agnes - 8 november 2013 22:41

Vem fasen säger att man måste komma på bra rubriker jämt...?? JA INTE JAG I ALLA FALL. HAH. HAH. HAHAHAH.   Okej hej. Idag är en dålig dag. En jäkligt dåligt dag som inkluderat både sådant som folk, kuratorbesök, missade bildlektioner, trasiga hö...

Av Agnes - 2 november 2013 14:41

Jamen hej. Idag är det lördag. Tror jag?? Whatever vem håller ens koll på sådant inte jag i alla fall.Så uppenbarligen skall jag iväg på någon form av tillställning med min teater senare i eftermiddag... Känner mig allt annat än taggad, men jag har m...

    


Okej, hej. Jag är en onormal unge vid namn Agnes, och här kommer jag att visa mina teckningar för omvärlden. Jag tror att jag är lagom galen, och hoppas att min blogg inspirerar er. Eller något.

    

65 besvarade frågor

    

 

    

 

    

    

Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards