bloodycupcakes

Direktlänk till inlägg 6 augusti 2013

Despair, you say?

Av Agnes - 6 augusti 2013 16:22

   

Resultatet av skissen jag lade upp häromdagen. Är ovanligt nöjd med resultatet faktiskt.

Blev efter mycket om och men en svart klänning. Vet att många hade föredragit en ljusare färg, men i slutändan kände jag att det här passade bäst.

Så here you go, folks. A one eyed redhead with a fabulous Monokuma plushie. Hope u like it. 


 
 
Alvis

Alvis

7 augusti 2013 12:26

Hej! Shit, vad duktig du är på att teckna! Och du har en jättefin och läsvärd blogg, verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Runt kl 13:15 kommer jag att berätta om hur man får starka, fina, långa och friska naglar.

Ha en bra dag, kram! ^^

http://www.PeaceOfLove.bloggplatsen.se

Agnes

8 augusti 2013 12:23

Tack så mycket, kul att du tycker det :3

 
Lin

Lin

7 augusti 2013 22:39

omg.... herre gud nu blev jag jätte inspererad.. o.o
du målar ju fan asbra! :3

http://carolinefagerkvist.bloggplatsen.se

Agnes

8 augusti 2013 12:25

Nejmen tack så mycket! Inget gör mig så glad som att kunna inspirera folk c':

 
Ingen bild

qruella

8 augusti 2013 11:41

Oh My Goood! Gud, vad snyggt du ritar! Den här bloggen följer jag absolut!

Agnes

8 augusti 2013 12:25

Tack så jättemycket *3*

 
Krish c:

Krish c:

8 augusti 2013 14:22

Heej, jag har *typ* ritat av den här bilden på min blogg. Och jag undrar om det är ok för dig.. .w.
För om det är ok för dig så kan jag forsätta rita saker som är inspirerare från din blogg c:

http://kristine.bloggplatsen.se

Agnes

8 augusti 2013 15:37

Att du ritade av en bild är okej, men bara så länge du är noga med att informera om att jag gjort orginalet. Jag antar att det går bra, men i sådana fall så vill jag inte att du tar åt dig äran för mitt jobb, och jag skulle uppskatta om du länkade min blogg när du ritat av något. Har inget emot att du ritar en bild då och då om du gör det, bara det inte blir att du sitter och kopierar varenda liten skiss jag gör :)

 
Krish c:

Krish c:

8 augusti 2013 16:03

Jo det är klart att jag länkar din blogg varje gång när jag ritar något som är inspirerad från dig, skriver att det är du som har gjort originalet och kommenterar ditt inlägg så du får veta det.
Och så klart så kopierar jag inte exakt allt som du ritar, men om jag hittar något fint så kanse jag ritar av det och lägger upp det. c:

http://kristine.bloggplatsen.se

Agnes

8 augusti 2013 16:56

Det låter jättebra! :3

 
Yuuki-chan

Yuuki-chan

9 augusti 2013 14:33

Vad fin den blev ~ Visst använde du promarkers ? Och vilken anime är den där björnen ifrån ,glömer det typ hela tiden . . .

http://bloody-royal-jrocker.bloggplatsen.se

Agnes

9 augusti 2013 16:40

Tack så mycket! :3
Indeed I did. Och björnen kommer från Dangan Ronpa ~

 
Nicole

Nicole

9 augusti 2013 17:02

Gud va bra du ritar! Blev jätteinspirerad till att börja rita igen!:) Ska verkligen börja följa den här bloggen!

http://nikkisfoton.bloggplatsen.se

Agnes

12 augusti 2013 23:04

Tack så väldigt mycket, jag älskar att kunna inspirera andra c':

 
Ingen bild

Mathilda

10 augusti 2013 01:03

Jättefin teckning! Snyggt färglagt! ;))

Agnes

12 augusti 2013 23:03

Tack så mycket :3

 
S

S

11 augusti 2013 18:18

Asså shit vad du är grym på att rita! :D

http://www.sandrii.bloggplatsen.se

Agnes

12 augusti 2013 23:02

Tackar så mycket ^^

 
Ingen bild

Victoria

13 augusti 2013 10:34

Hejj jag undrar hur lägger man in musik i bloggen

Agnes

13 augusti 2013 12:38

Jag använder i alla fall SCM Music Player :3

 
Blackie! :3

Blackie! :3

15 augusti 2013 13:46

I Just Say One Thing: FKN. AWESOME.

http://kissen-corre.bloggplatsen.se

Agnes

15 augusti 2013 23:55

Taack c':

 
Nora-Chan

Nora-Chan

29 augusti 2013 16:19

MONOOOOOOOOOOOOOOOOBEAAAAAR!

http://norastar.bloggplatsen.se

Agnes

4 september 2013 20:13

Of course

 
NekoChan

NekoChan

18 september 2013 17:08

Danganronpa!

http://kawaiitokyo.bloggplatsen.se

Agnes

18 september 2013 23:18

Of course ~

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 11 december 2013 17:13


Jamen hejsan. Sitter för tillfället på mitt rum och försöker få lite skoljobb gjort i absolut sista sekund för mitt namn är Agnes Skjuta-Upp-Saker Jansson. Varför göra saker idag när du kan skjuta upp det tills imorgon och rulla runt på golvet som ...

Av Agnes - 10 december 2013 00:01


Nejmen hej. Så okej, do any of u guys remember that drawing of Levi that I was working on?? Levi from Shingeki no Kyojin, u know. but yeah that was a while ago u might have forgotten. In any case, jag gjorde faktiskt klart den efter mycket om och ...

Av Agnes - 8 december 2013 12:37


... HEJ.  Titta, ser ni, fattar ni, JAG LEVER. Jag är SÅ ledsen att jag inte bloggat på så väldigt länge, men det har verkligen inte hunnits med. Har haft så mycket att göra i skolan, och när jag inte suttit hemma och försökt jobba ikapp med sådant...

Av Agnes - 8 november 2013 22:41

Vem fasen säger att man måste komma på bra rubriker jämt...?? JA INTE JAG I ALLA FALL. HAH. HAH. HAHAHAH.   Okej hej. Idag är en dålig dag. En jäkligt dåligt dag som inkluderat både sådant som folk, kuratorbesök, missade bildlektioner, trasiga hö...

Av Agnes - 2 november 2013 14:41

Jamen hej. Idag är det lördag. Tror jag?? Whatever vem håller ens koll på sådant inte jag i alla fall.Så uppenbarligen skall jag iväg på någon form av tillställning med min teater senare i eftermiddag... Känner mig allt annat än taggad, men jag har m...

    


Okej, hej. Jag är en onormal unge vid namn Agnes, och här kommer jag att visa mina teckningar för omvärlden. Jag tror att jag är lagom galen, och hoppas att min blogg inspirerar er. Eller något.

    

65 besvarade frågor

    

 

    

 

    

    

Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards