bloodycupcakes

Direktlänk till inlägg 30 juli 2013

Spontan fråga.

Av Agnes - 30 juli 2013 17:22

Nejmen hej. 

Har en liten fråga till alla er som brukar läsa min blogg: Vilken av mina teckningar är din absoluta favorit?


Anledningen till att jag frågar, är helt enkelt för att jag vill försöka göra den här bloggen så intressant som möjligt för er läsare. Jag vill rita teckningar som ni uppskattar. Därför skulle det vara jättesnällt om ni ville skriva i en kommentar, vilken/vilka av mina teckningar ni gillar allra mest, så att jag vet vad jag ska försöka göra mer av i samma stil. Helps me out a lot, ya' know.

Tack på förhand! 

 
 
Ingen bild

En liten tjej med namnet Julia

30 juli 2013 18:36

Jo, eh. Jag gillar nog den där "Hey Alice" eller vad den nu dafuq heter xD men ja. DEN IAF. :D

Agnes

31 juli 2013 10:15

Jaså? Jag som blev så missnöjd med den... Kul att höra c:

 
Ingen bild

Muppen

30 juli 2013 22:10

tycker om din senaste teckning väääldigt mycket!

Agnes

31 juli 2013 10:18

Tack så mycket! :3

 
Ingen bild

:D

31 juli 2013 08:00

Hey Alice, -, och tanya :) orkade inte kolla längre bak, men jag har gjort det innan och dom är mina favoriter

Agnes

31 juli 2013 10:18

Awesome, kul att höra ^^

 
Ingen bild

:D

31 juli 2013 08:02

Ps: vilken slags penna/pennor använder du när du skissar och vilket block?;)

Agnes

1 augusti 2013 18:54

Vet inte riktigt hur jag ska beskriva mitt block och så, men jag har snart tänkt skriva ett inlägg där jag visar vad jag brukar använda när jag ritar ^^

 
Ingen bild

Pandan

31 juli 2013 11:02

Jag tycker om Vanessa och en som var några sidor bak som heter "Jaha ja". Dem är verkligen jättefina :3

Agnes

1 augusti 2013 18:47

Awesome, tack så mycket c:

 
Pandora

Pandora

31 juli 2013 11:23

Jag tycker också mest om Tanya eftersom hon ler och har så fina flätor! :-)

http://MovieMoron.bloggplatsen.se

Agnes

1 augusti 2013 18:49

Awesome :D

 
Ingen bild

Anna ^3^

31 juli 2013 12:27

Har ingen aning om du gjort det här men, jag gillar när folk ritar bilder med fullsmokad bakgrund, och om det är för mycket ritar en riktigt detaljerad bild med kanske spets,döskallar,rosetter etc. ^^

Agnes

1 augusti 2013 18:49

Alltid önskat att jag kunde rita det, men jag har otrevliga erfarenheter av bakgrunder. Allvarligt, om det är något jag inte kan rita så är det bakgrunder

 
Ingen bild

W3!RD0

31 juli 2013 16:11

Tyckte din näst senaste hon med "die" tröjan är grym. Och din senaste är jätte ball ;)

Agnes

1 augusti 2013 18:50

Tack så mycket ^^

 
Blackie! :3

Blackie! :3

31 juli 2013 19:42

iudedufdsud oidsf
TROR DU ATT JAG KAN VÄLJA EN!!!?!?!?
Om du tror Ja. Så är de fel xD
Jag kan inte välja en, alla är så nedrans fina!!

Oh oh ja tror inte ens ja kan säga en som inte blev bra..

Så fråga inte Mäjj. För jag skulle bara svara: ALLA!

Kram// Kissen! ♥

http://kissen-corre.bloggplatsen.se

Agnes

1 augusti 2013 18:51

Aww, vad glad jag blir :')
Betyder massor för mig att du uppskattar det jag gör så mycket!

 
Ingen bild

Tilde

1 augusti 2013 00:12

Det måste nog vara Tanya, fast alla är ju bra! :D

Agnes

1 augusti 2013 18:52

Tack ^^

 
Mrs. Tomlinson

Mrs. Tomlinson

1 augusti 2013 19:32

Tjejen som det står die på tröjan på :) SÅ snygg< 3

http://www.svenska1dlover.bloggplatsen.se

Agnes

1 augusti 2013 21:20

Tack så mycket! Det var roligt att höra, eftersom jag själv blev riktigt nöjd med just den ^^

 
Ingen bild

Mathilda

2 augusti 2013 10:51

Jag tror jag väljer den där som det står ''die'' på linnet! Den som du blev mkt nöjd över :))

Agnes

3 augusti 2013 18:28

Awesome! Extra kul när folk uppskattar saker man själv är nöjd med!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 11 december 2013 17:13


Jamen hejsan. Sitter för tillfället på mitt rum och försöker få lite skoljobb gjort i absolut sista sekund för mitt namn är Agnes Skjuta-Upp-Saker Jansson. Varför göra saker idag när du kan skjuta upp det tills imorgon och rulla runt på golvet som ...

Av Agnes - 10 december 2013 00:01


Nejmen hej. Så okej, do any of u guys remember that drawing of Levi that I was working on?? Levi from Shingeki no Kyojin, u know. but yeah that was a while ago u might have forgotten. In any case, jag gjorde faktiskt klart den efter mycket om och ...

Av Agnes - 8 december 2013 12:37


... HEJ.  Titta, ser ni, fattar ni, JAG LEVER. Jag är SÅ ledsen att jag inte bloggat på så väldigt länge, men det har verkligen inte hunnits med. Har haft så mycket att göra i skolan, och när jag inte suttit hemma och försökt jobba ikapp med sådant...

Av Agnes - 8 november 2013 22:41

Vem fasen säger att man måste komma på bra rubriker jämt...?? JA INTE JAG I ALLA FALL. HAH. HAH. HAHAHAH.   Okej hej. Idag är en dålig dag. En jäkligt dåligt dag som inkluderat både sådant som folk, kuratorbesök, missade bildlektioner, trasiga hö...

Av Agnes - 2 november 2013 14:41

Jamen hej. Idag är det lördag. Tror jag?? Whatever vem håller ens koll på sådant inte jag i alla fall.Så uppenbarligen skall jag iväg på någon form av tillställning med min teater senare i eftermiddag... Känner mig allt annat än taggad, men jag har m...

    


Okej, hej. Jag är en onormal unge vid namn Agnes, och här kommer jag att visa mina teckningar för omvärlden. Jag tror att jag är lagom galen, och hoppas att min blogg inspirerar er. Eller något.

    

65 besvarade frågor

    

 

    

 

    

    

Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards