bloodycupcakes

Direktlänk till inlägg 18 juli 2013

HEM LJUVA HEM.

Av Agnes - 18 juli 2013 14:44

Nejmen hejsan, folks.

Ni vet vad man säger, borta bra, men hemma bäst. Och det stämmer nog ganska bra, i alla fall för mig. 

Som många av er kanske vet så har jag spenderat några dagar i vår huvudstad, men nu har jag anlänt hemma i lilla Kristinehamn igen. Rätt skönt faktiskt, inte för att det inte var bra i Stockholm, det är bara det att jag trivs väldigt bra här hemma...

Oooch här kommer lite bilder. För alla är säkert jätteintresserade av vad jag lägger mina pengar på (not):


   

         

Har haft det sjukt awesome i Stockholm. Första dagen, efter att vi kommit dit, gav vi oss ner på stan för att shoppa lite. Fast... den enda som köpte något var jag. De andra hann inte göra något eftersom jag tar så lång tid på mig i klädaffärer. Hur som helst, hade jag lovat mig själv att inte köpa fler t-shirtar, men det gjorde jag ändå. Hittade en som var så himla snygg inne på Bluefox. Ni ser ju själva, den är skitsnygg. Köpte också två par näthandskar, ett par strumpbyxor, ett armband, ny hårfärg och GOGGLES. Ni fattar inte hur länge jag har velat ha ett par goggles, allvarligt. Jag älskar dem.

Andra dagen gick vi på Grönan. Som ni ser vann vi en hel del. Gick åt gaanska mycket pengar, men whatever. Far min vann en alien åt mig. För jag ville så gärna ha den. Fast det tog några hundra år. Men sedan fick jag den. Han heter Göte Älg, fråga inte varför (Och nu kommer typ trettio pers eller något fråga varför.) Awesome. Tack far. 

Tredje dagen blev det en tur till Panduro, för jag behövde pennor. Köpte 10 stycken nya ProMarkers. Inte billigt. Men defenitvit värt det.

 

Har färglagt en ny teckning också. Bilder kommer nog ikväll. Hoppas att ni hittills har haft ett lika bra sommarlov som jag, och fortsätter ha det awesome. Det tänker i alla fall ja göra.



 
 
E B B A

E B B A

18 juli 2013 17:04

OMG! Din stil är helt fantastisk! Jag älskar den här stilen! Så otroligt underbar! Du har bra smak tjejen! :D
Bor du i Kristinehamn? Jag ska dit snart :D

http://snorptorpan.bloggplatsen.se

Agnes

20 juli 2013 18:03

Det tackar jag så mycket för! Inte särskilt ofta folk anser att jag har bra smak :3
Jaså? Det var ju roligt. Dock inte lika kul att bo här året om, finns absolut INGENTING att titta på här .__.

 
Tove

Tove

20 juli 2013 20:35

Vad söt du äär ; 3 ;
*high five* för det är awesome att ha ett par goggles, eller hur? xD

http://tetot.bloggplatsen.se

Agnes

21 juli 2013 11:17

amg tack *-*
Ofcourse, goggles är bäst :3

 
Meichan

Meichan

30 juli 2013 21:30

Finns det där att köpa i Kristinehamn O.O Jag har själv varit där väldigt mycket (Min mormor och morfar bor där) jag har önskat att det skulle komma någon awesome butik ditt '-'

http://meichan.bloggplatsen.se

Agnes

30 juli 2013 21:58

Som jag önskar att det gjorde... Men icke, om jag någonsin ska shoppa måste jag åka till Stockholm eller Göteborg, för Kristinehamn har verkligen ingenting

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 11 december 2013 17:13


Jamen hejsan. Sitter för tillfället på mitt rum och försöker få lite skoljobb gjort i absolut sista sekund för mitt namn är Agnes Skjuta-Upp-Saker Jansson. Varför göra saker idag när du kan skjuta upp det tills imorgon och rulla runt på golvet som ...

Av Agnes - 10 december 2013 00:01


Nejmen hej. Så okej, do any of u guys remember that drawing of Levi that I was working on?? Levi from Shingeki no Kyojin, u know. but yeah that was a while ago u might have forgotten. In any case, jag gjorde faktiskt klart den efter mycket om och ...

Av Agnes - 8 december 2013 12:37


... HEJ.  Titta, ser ni, fattar ni, JAG LEVER. Jag är SÅ ledsen att jag inte bloggat på så väldigt länge, men det har verkligen inte hunnits med. Har haft så mycket att göra i skolan, och när jag inte suttit hemma och försökt jobba ikapp med sådant...

Av Agnes - 8 november 2013 22:41

Vem fasen säger att man måste komma på bra rubriker jämt...?? JA INTE JAG I ALLA FALL. HAH. HAH. HAHAHAH.   Okej hej. Idag är en dålig dag. En jäkligt dåligt dag som inkluderat både sådant som folk, kuratorbesök, missade bildlektioner, trasiga hö...

Av Agnes - 2 november 2013 14:41

Jamen hej. Idag är det lördag. Tror jag?? Whatever vem håller ens koll på sådant inte jag i alla fall.Så uppenbarligen skall jag iväg på någon form av tillställning med min teater senare i eftermiddag... Känner mig allt annat än taggad, men jag har m...

    


Okej, hej. Jag är en onormal unge vid namn Agnes, och här kommer jag att visa mina teckningar för omvärlden. Jag tror att jag är lagom galen, och hoppas att min blogg inspirerar er. Eller något.

    

65 besvarade frågor

    

 

    

 

    

    

Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards