bloodycupcakes

Direktlänk till inlägg 12 juli 2013

FÖRLÅT.

Av Agnes - 12 juli 2013 21:56

Nämen tjenare, folks.

Jag ber så mycket om ursäkt för min inaktivitet... Och ja, jag veet att jag hade lovat er nya teckningar härom dagen. Någon råkade visst glömma bort att lägga upp dem...

HUR SOM HELST. Tack för att ni är så snälla och tålmodiga, jag ska försöka bättra mig. Nu ska ni få era teckningar.


       

Jag är inte särskilt nöjd med den första. Skuggningen på tröjan är förskräcklig. Är dock ganska nöjd med den andra. Lite mörkare skuggning på håret hade suttit fint, men eftersom jag bara hade en penna att färglägga det med så fick jag göra det bästa av situationen. Och NEEJ, hon skulle inte ha haft svarta ögonbryn, de skulle haft samma färg som håret. Det var bara det... att när jag skulle fylla i dem, höll jag i en svart ProMarker samtidigt, till något annat jag skulle fylla i, oooch jag råkade ta fel. Skit också. Så går det. Somliga är klantiga av sig.


Åh, och innan jag glömmer. Jag tänkte bara berätta att jag kommer åka till Stockholm på måndag, vet inte exakt hur länge, men kommer i alla fall att bli borta några dagar. Kommer förmodligen inte ha sådär överdrivet mycket tid över till att rita och blogga, sorgligt nog... Hoppas ni står ut med mig ett tag till... MEN HALLÅ, DET ÄR FAKTISKT SOMMARLOV. GIVE ME A BREAK.

 
 
Ingen bild

Hilda

13 juli 2013 09:12

Wow! Du målar verkligen sjukt bra!:D jag målar en del själv också, och du har verkligen talang! Ny stalker här ;) kan inte du visa steg för steg hur du målar en teckning? Använder du "vanligt" papper eller lite tjockare "målar"papper?

Agnes

21 juli 2013 11:20

Tackar så mycket :3
amg jag har en stalker :O
Funderar eventuellt på att göra en "Step-by-Step" till er, men vi får se! Angående pappret så använder jag ett helt vanligt random ritblock när jag bara ritar med blyerts, och ett särskilt papper när jag använder ProMarkers. Det är liksom gjort för att färgen inte ska gå igenom på baksidan av pappret.

 
Bloody Wolf Tooth

Bloody Wolf Tooth

13 juli 2013 20:49

WOW du är ju jätte duktig !
men jag gillar den första bäst :P
fast båda var super snygga !

http://bloodywolftooth.bloggplatsen.se

Agnes

14 juli 2013 17:51

Tack så mycket! Jag blev verkligen inte nöjd med den, men det var trevligt att höra ^^

 
Asuka

Asuka

14 juli 2013 18:18

Du ritar helt fantastisk! ♥ Jag tycker att det är roligt att se andras teckningar eftersom jag själv har tecknar intresse, speciellt när jag ser dina teckningar blir jag helt galet sugen på att rita fantasy, vilket jag i vanliga fall inte gör speciellt ofta. ^.^

http://manga-life.bloggplatsen.se

Agnes

18 juli 2013 15:40

Tack så mycket!
Håller med, tycker också mycket om att titta på saker som andra ritat. Det är alltid kul, särskilt om man gillar att rita och teckna själv :3

 
Ingen bild

tant Ulla

19 juli 2013 15:14

Jag tycker också att du är en duktig tecknare, men jag blir lite orolig över dina motiv.....mår du riktigt bra? har du någon att tala med?

Agnes

19 juli 2013 17:49

Hah, det är inget att oroa sig över. Jag mår utmärkt, tack. Tvivlar på att jag skulle behöva prata med någon. Bara för att jag inte är som alla betyder det inte att det är något fel på mig c:

 
Heddacool

Heddacool

1 augusti 2013 22:58

Du ritar så sjukt snyggt!!! Jag försöker men det går inte så bra... Du har verkligen talang!

http://www.heddacool.bloggplatsen.se

Agnes

3 augusti 2013 18:26

Nejmen tack du ~

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 11 december 2013 17:13


Jamen hejsan. Sitter för tillfället på mitt rum och försöker få lite skoljobb gjort i absolut sista sekund för mitt namn är Agnes Skjuta-Upp-Saker Jansson. Varför göra saker idag när du kan skjuta upp det tills imorgon och rulla runt på golvet som ...

Av Agnes - 10 december 2013 00:01


Nejmen hej. Så okej, do any of u guys remember that drawing of Levi that I was working on?? Levi from Shingeki no Kyojin, u know. but yeah that was a while ago u might have forgotten. In any case, jag gjorde faktiskt klart den efter mycket om och ...

Av Agnes - 8 december 2013 12:37


... HEJ.  Titta, ser ni, fattar ni, JAG LEVER. Jag är SÅ ledsen att jag inte bloggat på så väldigt länge, men det har verkligen inte hunnits med. Har haft så mycket att göra i skolan, och när jag inte suttit hemma och försökt jobba ikapp med sådant...

Av Agnes - 8 november 2013 22:41

Vem fasen säger att man måste komma på bra rubriker jämt...?? JA INTE JAG I ALLA FALL. HAH. HAH. HAHAHAH.   Okej hej. Idag är en dålig dag. En jäkligt dåligt dag som inkluderat både sådant som folk, kuratorbesök, missade bildlektioner, trasiga hö...

Av Agnes - 2 november 2013 14:41

Jamen hej. Idag är det lördag. Tror jag?? Whatever vem håller ens koll på sådant inte jag i alla fall.Så uppenbarligen skall jag iväg på någon form av tillställning med min teater senare i eftermiddag... Känner mig allt annat än taggad, men jag har m...

    


Okej, hej. Jag är en onormal unge vid namn Agnes, och här kommer jag att visa mina teckningar för omvärlden. Jag tror att jag är lagom galen, och hoppas att min blogg inspirerar er. Eller något.

    

65 besvarade frågor

    

 

    

 

    

    

Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards