bloodycupcakes

Direktlänk till inlägg 7 juni 2013

Hej på dig du.

Av Agnes - 7 juni 2013 23:53

Men hej.
Alla vi som bloggar vet nog att det brukar vara svårt att skriva det här första inlägget. Man vet inte riktigt vad man ska skriva om, och känner sig lite stel och ovan. Jag kan ju börja med att berätta att jag på den här bloggen mest kommer att dela med mig av saker som händer i mitt liv och visa upp mina bilder och teckningar. Men jag varnar er, om ni väntar er värsta proffsmålningarna som kommer få er att ramla av stolen så måste jag sorgligt nog göra er besvikna. De flesta av mina bilder är bara random blyertsskisser. Vi får väl hoppas att ni tycker de är lika charmiga som jag i alla fall.
För er som inte känner mig personligen, skulle jag beskriva mig som en väldigt kreativ person som har svårt att prata med folk och vara social. På fritiden älskar jag att skriva, läsa, rita, se på anime och lyssna på musik. Mitt favoritband är Get Scared, om du vet vilka det är så älskar jag dig. Om du känner till Joel Faviere älskar jag dig ännu mer. Jag tycker om katter och motorsågar. Det är liksom en viktig detalj, tänkte att ni borde veta om det.
Jag är konstig och onormal och det är precis så jag vill ha det. 
Nu skall vi avrunda detta inlägg innan det blir alltför utdraget. Jag bjuder på en bild av mig själv också.
 
 
Tack hej, imorron kommer det teckningar.

 
 
Ingen bild

BloodZone, gSm.

8 juni 2013 17:15

Så gullig, älskar ditt hår! c:

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 11 december 2013 17:13


Jamen hejsan. Sitter för tillfället på mitt rum och försöker få lite skoljobb gjort i absolut sista sekund för mitt namn är Agnes Skjuta-Upp-Saker Jansson. Varför göra saker idag när du kan skjuta upp det tills imorgon och rulla runt på golvet som ...

Av Agnes - 10 december 2013 00:01


Nejmen hej. Så okej, do any of u guys remember that drawing of Levi that I was working on?? Levi from Shingeki no Kyojin, u know. but yeah that was a while ago u might have forgotten. In any case, jag gjorde faktiskt klart den efter mycket om och ...

Av Agnes - 8 december 2013 12:37


... HEJ.  Titta, ser ni, fattar ni, JAG LEVER. Jag är SÅ ledsen att jag inte bloggat på så väldigt länge, men det har verkligen inte hunnits med. Har haft så mycket att göra i skolan, och när jag inte suttit hemma och försökt jobba ikapp med sådant...

Av Agnes - 8 november 2013 22:41

Vem fasen säger att man måste komma på bra rubriker jämt...?? JA INTE JAG I ALLA FALL. HAH. HAH. HAHAHAH.   Okej hej. Idag är en dålig dag. En jäkligt dåligt dag som inkluderat både sådant som folk, kuratorbesök, missade bildlektioner, trasiga hö...

Av Agnes - 2 november 2013 14:41

Jamen hej. Idag är det lördag. Tror jag?? Whatever vem håller ens koll på sådant inte jag i alla fall.Så uppenbarligen skall jag iväg på någon form av tillställning med min teater senare i eftermiddag... Känner mig allt annat än taggad, men jag har m...

    


Okej, hej. Jag är en onormal unge vid namn Agnes, och här kommer jag att visa mina teckningar för omvärlden. Jag tror att jag är lagom galen, och hoppas att min blogg inspirerar er. Eller något.

    

65 besvarade frågor

    

 

    

 

    

    

Rock On

Ovido - Quiz & Flashcards